Йдуть на друге коло? Перевізники ще однієї країни хочуть блокувати український кордон

Читать на русском
Автор

Але цього, за їхніми словами, можна уникнути

На тлі протестів польських перевізників, які блокують більшість КПП на кордоні з Україною, словацькі автоперевізники погрожують заблокувати головний пункт пропуску країни з нашою державою. Блокаду хочуть розпочати з 1 грудня.

Але словаки наголошують, що її можна уникнути, вживши заходи для обмеження конкуренції з боку українських перевізників. Про це заявив голова асоціації автоперевізників країни UNAS Станіслав Скала, пише Reuters.

Словацькі перевізники планують закрити пункт пропуску "Вишнє Німецьке — Ужгород". Це єдиний КПП на кордоні з Україною та Словаччиною, який відкритий для важких вантажоперевезень.

Станіслав Скала заявив, що його група дочекається реакції Мінтрансу до четверга, перш ніж приймати остаточне рішення.

Також він додав, що 4 грудня в Брюсселі відбудеться зустріч європейських міністрів транспорту, але він не покладав великих надій на якийсь прорив.

"Схоже, ні українська сторона, ні (Європейська — ред.) комісія не бажають відступати", — сказав він.

У пості у Facebook UNAS, зазначають, що вже 3 тижні тривають протести та блокади польсько-українських кордонів. Чимало українських перевізників приймають вʼїхати в Україну через Словаччину. Але вони також змушені чекати на словенсько-польському кордоні через недостатню кількість пунктів оплати за проїзд і ажіотаж на цих пунктах.

"Оскільки польські блокади не обмежують перевезення гуманітарної допомоги, військової допомоги, живих тварин або палива, очевидно, що ці вантажівки не перевозять жодного з цих видів товарів і, отже, є лише комерційним транспортом", — додають у спілці.

Варто зауважити, що 21 листопада перевізники у Словаччині вже блокували проїзд українських вантажівок. Тоді на пункті пропуску "Вишнє Нємецке", що межує з українським пунктом пропуску "Ужгород", у заторі стояло близько 300 вантажівок з України.

Раніше "Телеграф" писав, що через блокування кордонів України польскими перевізниками українська економіка вже зазнала шалених збитків. Втрати сягнули 400 мільйонів євро та постійно збільшуються, оскільки страждає прибутковість українських вантажних перевезень.