"Це великий обман": у мережі переполох через збій у "Київстарі" та "Національному роумінгу"
- Автор
- Дата публікації
- Автор
- 13048
![У мережі відреагували на збій у "Київстарі"](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428x240/e/74/2f09d9a7-803aec93f82a72a8fa0d797fda6f474e.png?v=9300_1)
У соцмережах люди розповіли, що запропонована функція не працює
У зв’язку з масштабним технічним збоєм у "Київстар", який стався вранці 12 грудня, абонентам пропонують скористатися послугою "Національний роумінг". Ось лише проблема в тому, що ця послуга не працює.
Подібні повідомлення про проблеми підключення до "національного роумінгу" можна зустріти у соціальних мережах. Люди скаржаться, що зовсім залишилися без будь-якого зв’язку, оскільки перейти на Vodafone або LIFECELL, як про те заявлялося, не виходить. "Телеграф" також перевірив цю функцію і з’ясувалося, що це справді не робочий варіант.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/6/cd/45361e2c-51c5abd1e0b85fb18949accfca447cd6.png?v=7967_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/c/18/31ba29b9-ba741e90c146f6f9a908d9255761118c.png?v=8082_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/b/cc/9f067dc9-7b62cf7216873fb751196dd03cb07ccb.png?v=8083_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/b/87/17b17188-7118c9f864898411f4a0b7acc4bd387b.png?v=8145_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/c/2e/d5f583ed-d1222ebdaa0c661ee520142b1d87f2ec.png?v=8529_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/f/78/52035132-3df99539d50e8d3900eb9c0d78b5d78f.png?v=8626_1)
Для того, щоб скористатися послугою "Національний роумінг", необхідно виконати такі дії:
- Android: Налаштування – Мобільна мережа (або Підключення) – Оператор.
- На iOS: Параметри – Мобільні дані – Вибір мережі.
- Далі потрібно вибрати доступну мережу Vodafone UA чи LIFECELL.
Журналісти "Телеграфа" перевірили, чи можливе підключення до "Національного роумінгу" та коментарі у мережі знайшли своє підтвердження. З’єднання не відбувається.
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/8/b5/75e6130e-f6567da4539c91259d8459e77a195b58.png?v=8317_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/9/71/70a4a3d9-beab238ccd2d0ea7ea85767d2ca07719.png?v=8356_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/d/79/5bf814f4-77f9fef99cafffd7a920fd5f4303679d.png?v=8385_1)
![](https://telegraf.com.ua/static/storage/thumbs/428-*/f/ac/da657704-5cc1a06c6a51f3811b5ab8e43b334acf.png?v=8420_1)
На двох останніх скрінах можна помітити, що навіть після переходу на Vodafone UA або LIFECELL мережа все одно не з’явилася. Така операція була зроблена кілька разів, але безуспішно.
Що кажуть у Мінцифри
Абоненти "Київстар" не можуть перейти на інших операторів через внутрішній роумінг в результаті збою. Про це у пресслужбі Мінцифри сказали виданню Hromadske.
"Нацроумінг не працює через те, що мережа "Київстару" не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів внаслідок загального технічного збою", — йдеться у повідомленні.
Також у міністерстві наголосили, що це тимчасова проблема і над її усуненням проводиться активна робота. Найближчим часом оператор відновить надання послуг.
"Після вирішення поточної проблеми ми обговоримо з усіма мобільними операторами, якнайдалі уберегтися від аналогічних ситуацій і захистити користувачів від несподіваних проблем зі зв'язком", — додали в Мінцифри.
Нагадаємо, раніше у компанії "Київстар" відповіли "Телеграфу" на запитання про те, що сталося вранці 12 грудня з мобільним зв’язком в абонентів. За словами представників, усі необхідні роботи щодо усунення несправностей уже проводять фахівці.