У Monobank вдруге за місяць був збій: що не працювало цього разу (оновлено)

Читать на русском
Автор
У Monobank збій у роботі
У Monobank збій у роботі

У необанку вже дали коментар та заспокоїли користувачів

Вранці у вівторок 9 січня у мобільному додатку monobank стався збій у роботі. Користувачі мережі повідомляли, що, зокрема, не працюють сервіси накопичення "Банки".

Співзасновник банку Олег Гороховський вже відреагував на ситуацію. Свій коментар із цього приводу він опублікував в офіційному Telegram-каналі.

"Зламалися трохи. Чиним. Перепрошую", — написав у мережі Гороховський.

У службі підтримки банку підтвердили, що зараз дійсно спостерігаються проблеми в роботі програми.

"Нам дуже шкода, що виникли складнощі при роботі з нашим продуктом. Наразі спостерігаються труднощі на нашому боці", — заявили в monobank.

Там наголосили, що потрібно "трохи часу", щоб усе виправити. Це завдання є пріоритетом №1, додали у monobank.

Приблизно через 50 хвилин Гороховський повідомив користувачам про те, що роботу банку повністю відновлено. "Піднялися. Ще раз перепрошую", — написав він.

Раніше "Телеграф" повідомив, що в середині грудня на "Монобанк" було проведено масштабну DDoS-атаку. Але через 50 хвилин після першого повідомлення про збої, співвласник необанком Гороховський написав, що масована DDoS атака на Монобанк відбита.