Не кожному по кишені: скільки коштує реклама на шоу "Холостяк", реакція мережі
- Автор
- Дата публікації
- Автор
Вартість реклами у топовому реаліті вартує мільйони
Щоп'ятниці в ефірі СТБ транслюють романтичне шоу "Холостяк", головним героєм якого є актор Тарас Цимбалюк. У випусках можна побачити велику кількість реклами, і тепер стало відомо якою є її ціна.
Авторка тікток-каналу "Міністерство Бізнесу" розповіла, скільки рекламодавці платять телеканалу СТБ за показ реклами під час "Холостяка". Середня вартість такої послуги становить 10-13 мільйонів гривень за 8-10 місяців активності. Рекламу вбудовують у випуски реаліті протягом всього сезону.
На тікток-каналі "Міністерство Бізнесу" розповіли, що для великих національних брендів вигідно купувати рекламу в "Холостяку". Зокрема, представники бренду SOVA розповідали, що 18% клієнтів дізналися про нього завдяки романтичному реаліті. Онлайн-трафік під час ефірів шоу збільшувався на 25%, а у фіналі — на 117%. Реклама займала у них лише 15-18% річного маркетингового бюджету.
Натомість місцеві бізнеси не завжди отримували прибутки завдяки рекламі на "Холостяку". Наприклад, Backstage beauty salon тричі був партнером проєкту. Однак у салону краси не відбулося зростання продажів чи пошукових стрибків.
Користувачі мережі жартують у коментарях щодо органічного показу реклами. Дехто зізнається, що відчуває роздратування, коли продукцію брендів "випадково" демонструють в ефірах.
- "А це "органічне вибудування" зараз з нами в одній кімнаті?".
- "Органічно".
- "Дуже органічно вбудовують".
- "А мене бісить та їхня реклама".
- "Знала про всі ці бренди! Але ні пити, ні їсти, ні купувати я їх не почала".
- "Про "органічно" — спірне питання".
Раніше "Телеграф" розповідав, з ким відбувся перший поцілунок Тараса Цимбалюка на "Холостяку". Це сталося під час індивідуального побачення.