БізнесТелеграф
-
В умовах війни держава виявилась неготовою швидко розглядати та впроваджувати проєкти випуску нової військової техніки й обладнання, ініційовані бізнесом та групами ентузіастів
-
Гравці сірого ринку брухту чорних металів налагодили та запустили на повну потужність канали збуту в Євросоюз. Тіньова схема працює під прикриттям митників у західних регіонах України.
-
"Телеграф" продовжує писати про український бізнес за кордоном. Тим більше, що війна ці кордони практично стерла, і вітчизняні підприємці впевнено виходять на ринки Польщі та інших країн Європи. На цей раз говоримо про туризм.
-
Брюсель офіційно повідомив, що чекає від Києва гармонізації візового режиму. На шляху до членства в ЄС Україна має обрати між Шенгеном і турецьким безвізом.
-
Дунайський парадокс: попри війну, а точніше — через неї, українські придунайські порти та залізничні вузли переживають справжній транспортний та інвестиційний бум. Ізмаїл та Рені ніколи не бачили таких обсягів вантажів. Звідси баржі йдуть на Констанцу. Цей маршрут росіяни обстрілювати не наважуються — занадто близько ЄС та НАТО.
-
Війна внесла в попит на продукцію відомих братів-ювелірів Кочутів новий тренд: з усього світу замовляють каблучки, сережки, кулони та браслети з українською символікою. Зростання виробництва стримує лише перехід частини колективу компанії на службу в Збройні сили.
-
Чекав деокупації, але в сейфі - російські рублі: чому відомого виробника згущенки підозрюють у зраді
Власнику Куп’янського молококонсервного комбінату, що виробляє відому на всю Україну згущенку із зайчиком на етикетці, світить 15 років за гратами. Олександр Радченко під окупацією не залишив підприємство на розграбування росіянами, і тепер звинувачується СБУ у співпраці з ворогом. "Бізнес Телеграф" розбирається з проблемою, яка багато в чому є не юридичною, а моральною.
-
В Україні лишився лише один завод з випуску легкових автомобілів — "Єврокар" з села Соломоново під Ужгородом. Тут збирають авто бренду Skoda, однак обсяги виробництва більш ніж скромні. За лютий зібрано лише 345 автомобілів. І винна в цьому не війна, а пільгове ввезення євроблях. Величезні площі на "Єврокарі" простоюють, а нещодавно компанія почала використовувати їх під логістичний бізнес. Власник автозаводу Олег Боярин розповів "Бізнес Телеграфу", як долає кризу.
-
Товарний бізнес на маркетплейсах в інтернеті — ідеальне рішення для стартапу, якщо інвестувати в нього величезні кошти нема бажання чи можливості. Почати тут можна навіть з 1000-3000 доларами в кишені. Головне — вгадати з товаром.
-
Звинувачення з боку Бюро економічної безпеки в тому, що АЗС "АМІК Україна" підконтрольні росіянам, змушують чимало українських водіїв оминати цей бренд. Вже більше як півроку заправки мережі під арештом БЕБ. Тим часом, компанія подала до Європейського суду з прав людини проти росії, вимагаючи 300 мільйонів гривень як компенсацію за зруйновані обстрілами АЗС. Литовець Аудрис Стропус, генеральний директор "АМІК Україна", розказав "Бізнес Телеграфу", як нині працює арештована мережа.
-
Скандали з переслідуванням посадовців-реформаторів можуть залишити держструктури без управлінців. За буденні менеджерські рішення одним присуджують тюремний строк, а інші мають вносити астрономічні застави.
-
Війна виштовхнула за межі України не лише мільйони жінок та дітей, а й бізнес. Ті, хто колись і не мріяв вийти на європейський ринок, сьогодні знаходять клієнтів по всьому світу, відкривають офіси, представництва, нові бізнеси у Європі. Найчастіше – у Польщі. Як працюється за кордоном українському бізнесу і яких помилок не варто робити, #БізнесТелеграфу розповів засновник і голова правління польської компанії з українським корінням Ukrainian Legal Consulting Company Олександр Олесневич. Ця компанія допомагає українським підприємцям виходити на ринки Польщі та Великої Британії.
-
Коронавірус завадив чернігівському виробнику пожежних машин вчасно виконати контракт, а через рік, програвши суди, він змушений звільняти 200 працівників на релокованому через війну підприємстві у Львові.
-
Київські офіси транснаціональних груп все частіше заходять у відкритий конфлікт зі своїми керівними штаб-квартирами через їх рішення продовжувати працювати в росії. Власники міжнародних компаній змушені миритись з таким порушенням субординації. Адже на боці українців настрої клієнтів та інвесторів.
-
Простим "внутрішнім" листом Київська митниця вивела з режиму пільгового імпорту ножиці, якими бійці після поранення розрізають одяг чи взуття, щоб перев‘язати рану.
-
Держава має створити 2 мільйони робочих місць для майбутніх ветеранів. Що для цього робиться і чи готовий надати вакансії бізнес?