БізнесТелеграф
-
Співзасновник франчайзингової агенції Franch Роман Кирилович розповів "Телеграфу" про клієнтів, які хочуть потрапити на обкладинку Forbes, та про бренди, якими може пишатись Україна
-
Будь-які успішні бізнеси починались з ідеї. Засновники бренду SheMax Сергій і Тетяна Шелест знайшли свою ідею для бізнесу в пилу, в прямому сенсі. Підприємці розробили власну модель очищувачів повітря від пилу для майстрів манікюру. Інвестували у розробку, патенти, наукове дослідження користі гаджету і за кілька років захопили Європу. Чому компанія свого часу відмовилась продавати свої пилові шафки в Україні, як просувалась на Заході, навіщо вперто будує новий завод на рідній землі, не релокуючись у більш безпечну Європу, як багато інших компаній? Про це "Телеграфу"розповіла співвласниця SheMax Тетяна Шелест.
-
Попри війну та заборону НБУ на оплату реклами українські бренди проникають у торговельні мережі ЄС. Полякам до вподоби українське пиво, данцям — цукерки, а німцям — сири.
-
За хабарі аграрних компаній урядові чиновники удають, що не помічають грандіозних масштабів порушення заборони на ввезення та вирощування генетично модифікованих зернових культур. Спробу легалізації тіньового обігу ГМО українцям намагаються подати як… євроінтеграцію.
-
Незграбність уряду при організації шарового обміну старих ламп розжарювання на нові світлодіодні отримала нове продовження. Виявилось, що про утилізацію старих ламп урядовці як слід подумати теж забули.
-
Говорити про коноплю в суспільстві якось незручно — асоціації можуть бути специфічні. Однак сьогодні з рослини з поганою репутацією в Україні виготовляють взуття та одяг, біопаливо, бьюті-продукти й навіть будинки. Все цілком легально і навіть у тренді — екологічно
-
В умовах війни держава виявилась неготовою швидко розглядати та впроваджувати проєкти випуску нової військової техніки й обладнання, ініційовані бізнесом та групами ентузіастів
-
Гравці сірого ринку брухту чорних металів налагодили та запустили на повну потужність канали збуту в Євросоюз. Тіньова схема працює під прикриттям митників у західних регіонах України.
-
"Телеграф" продовжує писати про український бізнес за кордоном. Тим більше, що війна ці кордони практично стерла, і вітчизняні підприємці впевнено виходять на ринки Польщі та інших країн Європи. На цей раз говоримо про туризм.
-
Брюсель офіційно повідомив, що чекає від Києва гармонізації візового режиму. На шляху до членства в ЄС Україна має обрати між Шенгеном і турецьким безвізом.
-
Дунайський парадокс: попри війну, а точніше — через неї, українські придунайські порти та залізничні вузли переживають справжній транспортний та інвестиційний бум. Ізмаїл та Рені ніколи не бачили таких обсягів вантажів. Звідси баржі йдуть на Констанцу. Цей маршрут росіяни обстрілювати не наважуються — занадто близько ЄС та НАТО.
-
Війна внесла в попит на продукцію відомих братів-ювелірів Кочутів новий тренд: з усього світу замовляють каблучки, сережки, кулони та браслети з українською символікою. Зростання виробництва стримує лише перехід частини колективу компанії на службу в Збройні сили.
-
Чекав деокупації, але в сейфі - російські рублі: чому відомого виробника згущенки підозрюють у зрадіВласнику Куп’янського молококонсервного комбінату, що виробляє відому на всю Україну згущенку із зайчиком на етикетці, світить 15 років за гратами. Олександр Радченко під окупацією не залишив підприємство на розграбування росіянами, і тепер звинувачується СБУ у співпраці з ворогом. "Бізнес Телеграф" розбирається з проблемою, яка багато в чому є не юридичною, а моральною.
-
В Україні лишився лише один завод з випуску легкових автомобілів — "Єврокар" з села Соломоново під Ужгородом. Тут збирають авто бренду Skoda, однак обсяги виробництва більш ніж скромні. За лютий зібрано лише 345 автомобілів. І винна в цьому не війна, а пільгове ввезення євроблях. Величезні площі на "Єврокарі" простоюють, а нещодавно компанія почала використовувати їх під логістичний бізнес. Власник автозаводу Олег Боярин розповів "Бізнес Телеграфу", як долає кризу.
-
Товарний бізнес на маркетплейсах в інтернеті — ідеальне рішення для стартапу, якщо інвестувати в нього величезні кошти нема бажання чи можливості. Почати тут можна навіть з 1000-3000 доларами в кишені. Головне — вгадати з товаром.
-
Звинувачення з боку Бюро економічної безпеки в тому, що АЗС "АМІК Україна" підконтрольні росіянам, змушують чимало українських водіїв оминати цей бренд. Вже більше як півроку заправки мережі під арештом БЕБ. Тим часом, компанія подала до Європейського суду з прав людини проти росії, вимагаючи 300 мільйонів гривень як компенсацію за зруйновані обстрілами АЗС. Литовець Аудрис Стропус, генеральний директор "АМІК Україна", розказав "Бізнес Телеграфу", як нині працює арештована мережа.