БізнесТелеграф
-
В Україні активізувалася боротьба з тіньовою рубкою лісів
-
Володимир Кудрицький розповів "Телеграфу", куди підуть кошти від зростання цін на електроенергію
-
Бізнесу доведеться шукати нові рішення, пов'язані з системою зрошення
-
Бізнес можна продати і забути, але якщо станеш фермером, земля вже не відпустить
-
В Україні формуються цілі "князівства", а держава насамперед підтримує розвиток великих агрохолдингів
-
До протестів переробників проти міністерського законопроєкту 8149 приєдналися агровиробники
-
Українці й досі купують віконне скло у білорусів та росіян для відновлення своїх осель, не підозрюючи, що інвестують у війну проти себе
-
Служби замовників у кожній будівельній фірмі намагаються отримати "відкати", і дотепер всіх це влаштовувало
-
Десятки власників великих промислових компаній вивозять виробництва з України. Війна — далеко не основна причина
-
Prom.ua — найбільший маркетплейс України, який входить до сім'ї проєктів української групи компаній EVO. На Prom можна купити все – від собачого корму та дитячих іграшок до касок і бронежилетів. Аудиторія маркетплейсу — більше 5 млн покупців, які здійснили тут щонайменше 1 покупку
-
Не чекаючи перемоги у війні, вже стартувала серйозна конкурентна боротьба за потенційний ринок обсягом 1,7 млрд
-
Потужностей з переробки молока в Україні більше, аніж якісного молока.
-
Ще пів року тому в компанії не могли й уявити, що темпи відновлення будуть такими, як зараз
-
Нардепу соромно за непрофесіоналізм АРМА в реалізації активів
-
В уряді давно кажуть про збільшення тарифів на електроенергію для населення. Однак зробити це ніяк не наважуються.
-
Після банкрутства Укрінбанку підприємство з виробництва молочних консервів опинилося в непростій ситуації, чим скористалися рейдери