БізнесТелеграф
-
Ветерани-підприємці створили асоціацію та власний інвестиційний фонд і дають гроші для побратимів на відкриття власної справи. Завдяки їхнім інвестиціям розвивається відома мережа Veterano Pizza. Ще однією перемогою Асоціації підприємців — ветеранів АТО стала державна програма грантів для ветеранів
-
Як запакувати перукарню у франшизу та облаштуватися в Європі, "Бізнес Телеграфу" розповіла засновниця міжнародної мережі перукарських салонів Haircut Express Ірина Погодіна
-
Державі потрібно вже зараз готуватися до соціалізації великої кількості іноземців
-
Міноборони запросило виробників харчових продуктів на Zoom-конференцію, щоб поговорити про забезпечення ЗСУ провізією. Але перед самісіньким початком конференції відмовило цим гостям в участі, пояснивши це тим, що… й так забагато учасників
-
Експерти розповіли "Телеграфу", чим загрожує підвищення податків і яка система оподаткування потрібна Україні
-
Крута ідея для бізнесу в регіонах — книжковий? Про те, який сенс і вартість відкриття книжкового магазину у маленькому місті під час війни, "Бізнес Телеграф" поговорив із власницями нової книгарні у Броварах "Культура читання" Анастасією Білоус та Дар'єю Корнійко
-
Система санкцій та торгових обмежень в Україні повільна, дірява та досі не має єдиного державного координатора. Це дає можливості росіянам скористатися лазівками та обійти заборони.
-
Зростання збитковості НАК "Нафтогаз України" поставило уряд та Офіс президента перед нелегким вибором: підвищувати тарифи на газ для населення або виділити НАКу з державного бюджету рекордну дотацію
-
"Золотий дощ" грошей і клієнтів для коворкінгів у період масових відключень електроенергії швидко змінився посухою. Втім, чимало українців, які вперше познакомились з цим офісним форматом під час блекаутів минулої зими, повертаються і стають постійними резидентами.
-
Звичайна школа картингу у Чернігові переросла у промислове виробництво електробайків для потреб малого бізнесу та сервісних компаній. Засновник бренду Bayka Олександр Литвин не залишив Україну під час війни, а навпаки — вирішив створити підприємство "з нуля" у прифронтовому регіоні.
-
Співзасновник франчайзингової агенції Franch Роман Кирилович розповів "Телеграфу" про клієнтів, які хочуть потрапити на обкладинку Forbes, та про бренди, якими може пишатись Україна
-
Будь-які успішні бізнеси починались з ідеї. Засновники бренду SheMax Сергій і Тетяна Шелест знайшли свою ідею для бізнесу в пилу, в прямому сенсі. Підприємці розробили власну модель очищувачів повітря від пилу для майстрів манікюру. Інвестували у розробку, патенти, наукове дослідження користі гаджету і за кілька років захопили Європу. Чому компанія свого часу відмовилась продавати свої пилові шафки в Україні, як просувалась на Заході, навіщо вперто будує новий завод на рідній землі, не релокуючись у більш безпечну Європу, як багато інших компаній? Про це "Телеграфу"розповіла співвласниця SheMax Тетяна Шелест.
-
Попри війну та заборону НБУ на оплату реклами українські бренди проникають у торговельні мережі ЄС. Полякам до вподоби українське пиво, данцям — цукерки, а німцям — сири.
-
За хабарі аграрних компаній урядові чиновники удають, що не помічають грандіозних масштабів порушення заборони на ввезення та вирощування генетично модифікованих зернових культур. Спробу легалізації тіньового обігу ГМО українцям намагаються подати як… євроінтеграцію.
-
Незграбність уряду при організації шарового обміну старих ламп розжарювання на нові світлодіодні отримала нове продовження. Виявилось, що про утилізацію старих ламп урядовці як слід подумати теж забули.
-
Говорити про коноплю в суспільстві якось незручно — асоціації можуть бути специфічні. Однак сьогодні з рослини з поганою репутацією в Україні виготовляють взуття та одяг, біопаливо, бьюті-продукти й навіть будинки. Все цілком легально і навіть у тренді — екологічно