Споживач
-
Частину лічильників перевіряють коштом комунальних установ
-
Окрім заклейки вікон по-старому є ще кілька способів утеплення
-
Для автоматичного надання допомоги на опалювальний період треба або оновити майнові дані, або подати комплект документів знову
-
При проблемах з оплатою комунальних послуг на субсидії є можливість отримувати виплати далі
-
У чому причини виникнення "небалансу"
-
Варіантів соціальної норми на опалення є кілька в залежності від того, яким чином опалюється житло
-
Що треба знати про перевірку лічильника світла
-
Аби отримати субсидію в повному обсязі лишився обмежений термін подачі документів
-
Кількість води на кожну людину обмежена
-
Дані з смарт-лічильника передаються автоматично, що дозволяє уникати непорозумінь
-
Утеплювати укоси вікон можна не тільки з боку квартири, а й ззовні — це дасть кращий ефект
-
Найчастіше споживачі встановлюють одразу два лічильники
-
Якщо ви вийшли за межі норми — оплачуватимете самостійно
-
При передачі показників невчасно, кількість витраченого ресурсу нарахують по середнім показникам
-
Виконання такого утеплення не займає багато часту
-
Для отримання субсидії можна заповнити декларацію та заяву онлайн на порталі ПФУ чи в "Дії"